Omstart

I senaste inlägget skrev jag att vi ses på söndag, men nu är det tisdag och jag har först nu fått energi till att leva vardagsliv igen. Förra veckan blev det inte ett endaste träningspass, men jag tänker inte skämmas för det. Jag hade så sjukt mycket att göra, så om jag hade klämt in träningen däremellan hade den antingen blivit halvdan eller så hade jag dragit på mig magsår eller liknande. Det känner jag på mig. Nu har livet i alla fall lugnat ner sig lite, det är (nästan) bara skolarbete som gäller nu fram till sommaren.

Som om tjejmilenträningen hade förstått att jag inte hann med träningen förra veckan så börjar den här veckan väldigt milt. 4 km ska jag springa idag och sedan lite styrketräning på det. Det kommer nog gå riktigt bra, trots en veckas vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0