Kom igen nu regnet!

Snart i en stad nära dig...

Igår hade jag noll energi, så att ta sig ut på en löptur var uteslutet. Jag orkade knappt stå upp den tiden det tog att diska. Japp, det är så kroppen mår första dagarna med LCHF-kost. Desperat efter snabb energi för att kicka igång kroppen. Jag hällde i mig totalt 7 koppar kaffe igår, men det hjälpte inte. Idag däremot börjar kroppen vänja sig vid det nya sockerfria tillståndet. Skönt att ha lite energi igen! Så idag ska det bli en löptur, senare idag. Just nu sitter jag och väntar på regnet som utlovas från 14 och framåt. Visst, det är kanske inte jättekul att springa i regnet. Men när det regnar sjunker allt pollen ner mot marken och luften blir renare - vilket alltså innebär att jag kan andas när jag springer. Och att kunna andas när man springer är ju helt klart en fördel.

Så regnet - kom nu, jag vill ut och springa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0