Det gick inte den här gången


Ingen träning med feber i kroppen!

Igår skulle jag springa sex kilometer och dessutom föreskrev träningsschemat viss styrketräning också. Men gårdagen gick i ett och jag han knappt tänka tanken "jag borde springa idag". Så imorse ringde väckarklockan 07:00 för att jag skulle hinna med träningen innan skolan klockan tio. När jag vaknade kände jag mig hängig och inte alls så pigg som jag vanligtvis är varje morgon, oavsett tid. Så jag somnade om. När jag vaknade runt nio var jag fortfarande trött och hängig. Kollade temperaturen och kunde konstatera att jag har lätt feber. Antar att det inte blir något sprunget idag heller... Fasiken, jag som verkligen ville hinna ut alla tre träningspass den här veckan också.

Kommentarer
Postat av: Jatja

Jag vill bara säga att jag tycker att du är otroligt cool och bra! Om jag bara hade häften av dem motivationen och viljan som du har skulle jag vara lycklig. Jag är helt ärligt avundsjuk på dig! Fortsätt med springandet och pluggandet, du är så himla duktig! Stor kram

2011-05-04 @ 10:44:42
Postat av: Katja

jobbigt att jag inte kan stava mitt namn ens... Krya på dig förresten.

2011-05-04 @ 10:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0