Sega ben (22 mars)

Andra springturen - eller förlåt mig, jag har ju redan avslöjat att jag springer så långsamt att det inte kan kallas för annat än jogging - genomfördes igår. Det blev precis samma runda som i söndags, med andra ord 3,6 km. Solen strålade och det var +10 grader ute! Även fast jag hade skippat underställströjan fick jag varmt. Nästa gång ryker vantarna också!

Bortsett från att vädret var på min sida, så var det inte speciellt mycket annat med rundan som var bra. Jag var väldigt seg i benen och intervallerna (de två jag försökte mig på) gick låååångsamt. Då är det bara att bita ihop och sedan direkt börja tagga inför nästa springtur (som förhoppningsvis blir bättre)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0