Jag är inte ensam

Det är inte bara jag som precis kommit igång med löpträning. Min vän Magnus Selander har även han en tävling han tränar inför. Hans tävling är dock lite mindre officiell och allmän, han har nämligen slagit vad med en klasskompis om vem som är snabbast på 100, 400 och 1000 meter. Som ni ser är jag inte ens ensam om tankarna kring att man ska köpa ett par rejäla träningsskor. Mange skriver om en hel del annat, utöver löpträningen - men hans blogg är definitivt läsvärd ändå. Att han dessutom har skapat sin egen bloggportal gör ju inte direkt att man är mindre imponerad av honom.

Nu tror jag nog att jag fick in tillräckligt många länkar till en och samma blogg i ett och samma inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0