Det är roligare när man är två!

Min Tjejmilen 2011-tröja har kommit! Givetvis måste den ut och provspringas.

Jag tog med mig sambon för att utnyttja honom som fotograf.
Och ja, jag blundar. Det är inte så lätt att posera samtidigt som man springer...
Börjar misstänka att modeller för diverse träningsprylar bara fejkspringer, för att bilderna ska bli bra.


Sedan skulle vi ta oss upp för en backe. Först Adam.


Och sedan jag!

Väl uppe blev det en bild på mig - stillastående - i min nya älskade tröja.

I skogen var det en massa snö och is, så nästa runda får nog springas på asfalt.

Plus att det i skogen låg ett halvt träd mitt över stigen.
Adam inspekterar andra halvan, den som står upp fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0