Den första rundan (20 mars)

Det här citatet är taget från min andra blogg. Inlägget skrev jag direkt efter att jag hade kommit in från den första löpträningen utomhus sedan jag anmälde mig till tävlingen. Det blev en runda på 3,60 km med några få intervaller. På kroppen hade jag löpartights, underställströja, t-shirt, vindjacka och vantar - vilket ni kan läsa i citatet var för mycket kläder! Jippi!
"Förstår ni hur härlig känsla det var att ge sig ut och springa i det här underbara vädret? Förstår ni hur överlycklig jag blev när jag konstaterade att jag hade för mycket kläder på mig. Med andra ord - det var riktigt varmt och skönt ute! +5 grader enligt termometern. Ljuvligt! Alla som har chansen (och som har sol hos sig idag) - ge er ut i solen. En promenad, en löptur eller en stund på en bänk i solen. Vad som helst som samlar ihop lite D-vitamin!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0