Världens sämsta träningsblogg?

Man kan ju tycka att det är dåligt att jag inte har uppdaterat den här bloggen sedan Vårruset. Som jag sprang den 25e maj - snart en månad sen!

Men faktum är att efter vårruset så flyttade jag ut ur lägenheten för sommaren och in på hotell några dagar. Därefter flög jag till London med IntKom och var där några dagar. När jag väl kom hem därifrån gick det en massa dagar innan jag fick ordning på livet. Och så förra veckan fick jag fart i löpträningen igen, men uppenbarligen hängde inte bloggandet med.

Nu är jag dock på gång och efter midsommar blir det tammesjutton träning minst fyra gånger i veckan. Ja, ni hörde mig. F-Y-R-A gånger i veckan. Från att ha ägnat väldigt lite tid åt träning. Nåja, det gör mig gott - det vet jag. Och mitt resultat på Tjejmilen lär ju inte bli sämre av att jag tränar mera, så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0