Upplägg på träningen

Den här tjejmilenträningen fungerar så att jag varje morgon när jag vaknar har ett mail i inkorgen, som talar om för mig vad som står på dagens träningsschema (vill jag se hela veckans, eller det totala programmet kan jag göra det på hemsidan). Det här är något som passar mig ypperligt. Dels har jag varit in i förväg för att få någorlunda koll på vad veckan har att erbjuda i träningsväg och dels blir jag påmind varje morgon om ifall det står träning eller vila för dagen. Upplägget är, då jag har versionen med träning tre gånger per vecka, träning tisdag, torsdag och lördag - men man är så klart fri att flytta runt träningen till andra dagar (så länge man ser till att den blir av).

I tisdags sprang jag (och Adam) första rundan. I onsdags vilade vi. Igår, torsdag, sprang vi igen. Idag löd träningsmailet: vila. Det passar ju ganska bra med tanke på att det är långfredagen idag och jag har blivit lärd att långfredagen ska spenderas i stillhet. Stillhet betyder väl städa, tvätta och plugga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0