Träning: söndag 17 april

Idag: 81 armhävningar. 63 situps. 4 kilometer.

Idag fick jag för första gången kasta vindjackan och springa i enbart T-shirt. På samma gång fick jag stoltsera med min fina T-shirt prydd med texten "Jag tränar för Tjejmilen 2011". När jag ser att folk titar på T-shirten, då får jag lite extra fart i benen. Måste ju bevisa att jag verkligen kan springa Tjejmilen! Nu blev det ju dock bara fyra kilometer idag - men från och med imorgon börjar träningsprogrammet inför Tjejmilen. Så nu blir det seriös träning ända fram till den 3 september (och så klart efter det också!). En annan positiv sak är att det nu blir en lite lugnare period i övrigt i mitt liv - så jag kan låta träningen styra min vardag nu.


Tre av de träningsredskap jag har hemma.

Nu blir det en sen lunch och sedan kanske jag kör lite mera träning. Är lite sugen på att plocka fram mina kettlebells, pilatesbollen och gummibandet ur garderoben. Kanske jag kan få till något bra med de redskapen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0