Miss Happy

När jag var liten fick jag två böcker från den här bokserien av mina kusiner i England.
Just idag är det nog Mr. Happy som stämmer bäst överens med mig.


Tentan är skriven och trots att högen med skolarbete som borde göras fortfarande är enorm, så känner jag en stor lättnad. Delvis har nog solen en del av den förtjänsten.

Nu känns det i alla fall som att kroppen sprudlar av lyckokänslor. Den energin tänker jag ta tillvara och omförvandla till endorfiner - genom träning så klart! Först blir det armhävningar, sedan sit-ups och därefter drar jag på mig löparskorna och springer av mig lite. Det får bli en löprunda enbart baserad på lust. Jag springer så långt jag känner för. Jag springer så fort jag känner för. Jag sätter mig på en parkbänk i solen om jag känner för det. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0