Ännu en till - ju fler desto roligare!


Jag är en sucker för utmaningar. Har jag chansen hakar jag på alla utmaningar jag hittar. Antingen gör jag det för att bevisa för mig själv att jag klarar av det "omöjliga" (som 100 armhävningar-utmaningen) eller så gör jag det för att bli bättre på något på ett snabbt och effektivt sätt. När jag höll på med situps igår kväll slog det mig att jag hört talas om en situps-utmaning, likt den för armhävningar. Så fort träningen var avklarad googlade jag och fann direkt det jag sökte. Twohundredsitups.com! Den här veckan ska jag göra det inledande testet och så kör jag igång på riktigt nästa vecka (hoppas jag får med min sambo på det här också)! Nu återstår det bara att se hur jag ska hinna med armhävningarna, ToppHälsas löpträningsprogram, situpsen och så resten av mitt liv också - den delen som inte består av träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0